Zastępca dyrektora departamentu komunalnego

Urząd Miasta Chełm
Zastępca dyrektora departamentu komunalnego
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1441
OBOWIĄZKI:
Współdziałanie przy nadzorowaniu i koordynowaniu wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm w zakresie działania Departamentu w tym działania wchodzących w jego skład Wydziałów: Infrastruktury Komunalnej i Dróg, Ochrony Środowiska, Gospodarki Odpadami Komunalnymi. Wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń, postanowień w imieniu Prezydenta Miasta Chełm zgodnie z posiadanym upoważnieniem, podpisywanie pism i dowodów księgowych należących do kompetencji Departamentu. Podpisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym zgodnie z obowiązującym zarządzeniem w sprawie wprowadzenia procedur kontroli finansowej oraz obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Chełm.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
Uprawnienia: umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz
Uprawnienia: znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym
Uprawnienia: odpowiedzialność, sumienność, dokładność, pracowitość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska, gospodarki odpadami komunalnymi, ustawy o drogach publicznych[Inne] : minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, mile widziane wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie ochrony środowiska, ekonomii, zarządzania i marketingu, prawa, administracji publicznej, budowy dróg i mostów, budownictwa, inżynierii środowiska, gospodarki przestrzennej, energetyki, elektryki lub pokrewnych. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14312 . Symbol oferty: DOR.2110.45.2025. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2025-07-24. Termin składania dokumentów: 2025-08-04. Wymagane wykształcenie: wyższe. Wymagania związane ze stanowiskiem.1. Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,- wykształcenie: wyższe,- minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym. 2. Wymagania dodatkowe:- mile widziane wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie ochrony środowiska, ekonomii, zarządzania i marketingu, prawa, administracji publicznej, budowy dróg i mostów, budownictwa, inżynierii środowiska, gospodarki przestrzennej, energetyki, elektryki lub pokrewnych,- znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,- znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego,- znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska,- znajomość przepisów i zagadnień z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi oraz zarządzania zasobami komunalnymi,- znajomość ustawy o drogach publicznych,- znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,- znajomość ustawy o finansach publicznych,- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,- umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz,- umiejętność pracy w zespole, systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność. Zakres obowiązków.1.Współdziałanie przy nadzorowaniu i koordynowaniu wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm w zakresie działania Departamentu w tym działania wchodzących w jego skład Wydziałów:- Infrastruktury Komunalnej i Dróg,- Ochrony Środowiska,- Gospodarki Odpadami Komunalnymi;2.wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń, postanowień w imieniu Prezydenta Miasta Chełm zgodnie z posiadanym upoważnieniem, podpisywanie pism i dowodów księgowych należących do kompetencji Departamentu;3.podpisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym zgodnie z obowiązującym zarządzeniem w sprawie wprowadzenia procedur kontroli finansowej oraz obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Chełm;4.zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie;5.opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników;6.oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament;7.przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom;8.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu,a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm;9.przestrzeganie i realizowanie zarządzenia Prezydenta Miasta Chełm w sprawie kontroli zarządczej w tym dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku;10.poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm;11.sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa;12.wyznaczanie zastępstw w Departamencie;13.przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej;14.przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku;15.przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników;16.przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników;17.dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia;18.w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Zastępcy Dyrektora należy w szczególności:- terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,- prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,- wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.19.w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Komunalnego a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:- zastępowanie innych pracowników Departamentu Komunalnego w czasie ich nieobecności,- przestrzeganie zasad współżycia społecznego,- przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm. Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV),2.list motywacyjny,3.kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,4.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5.inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6.kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe,7.referencje (kserokopia),8.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10.oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11.oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12.kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13.zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy:- praca w systemie jednozmianowym,- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi powyżej 6 %.Miejsce składania dokumentówWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Komunalnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 w terminie do dnia 4 sierpnia 2025 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Komunalnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 ogłoszonej dnia 24 lipca 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).UwagiKLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHDLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMNa podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.Administrator Danych OsobowychAdministratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.Cel przetwarzania danychPaństwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.Podstawa prawna przetwarzania danychPodstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Odbiorcy danych osobowychOdbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.Okres przetwarzania danych osobowychPaństwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.Obowiązek podania danych osobowychPodanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.Przysługujące prawaMają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Prawo wniesienia skargiW przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzjiPaństwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Zobacz najnowsze ogłoszenia pracodawców

Firma: Urząd Miasta Chełm

Data dodania: 27.07.2025

Miejsce pracy: lubelskie / Chełm

Współdziałanie przy nadzorowaniu i koordynowaniu wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm w zakresie działania Departamentu w tym działania wchodzących w jego skład...

Firma: I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Czarnieckiego w Chełmie

Data dodania: 27.07.2025

Miejsce pracy: lubelskie / Chełm

Stanowisko pracy sprzątaczki – szatniarki polega na utrzymywaniu czystości i porządku w obiekcie szkoły i jej otoczeniu. Zapewnienie czystości i higieny w powierzonych obszarach, tworząc komfortowe i bezpieczne środowisko dla użytkowników. Obowiązki...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie

Data dodania: 27.07.2025

Miejsce pracy: lubelskie / Krasnystaw

Układanie jadłospisów, sprządzanie raportów żywieniowych, prowadzenie magazynu i dokumentacji magazynowej , sporządzanie miesięcznych sprawozdań. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word Wymagania...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie

Data dodania: 27.07.2025

Miejsce pracy: lubelskie / Krasnystaw

zgodny ze stanowiskiem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne) Uprawnienia: obsługa kasy fiskalnej...

Scroll to top